de fractie

stuur de fractie een bericht

Laurens Laurens Drost
Raadslid, fractievoorzitter

Laurens is Consultant bij ‘Synopsys’ in Eindhoven en Reading (Verenigd Koninkrijk). Synopsys levert software, diensten en ontwerpen aan klanten in de halfgeleiderindustrie over de gehele wereld. Voor zijn activiteiten bij de PGA begonnen was hij geruime tijd betrokken bij de wijkraden in Asten-dorp, en actief als voorzitter van de MR van ’t Toverkruid in Ommel en Asten.

Hij is lid van de commissies ‘Burgers’, ‘Ruimte’ en ‘Algemene Zaken en Control’.

Ronald Ronald Beniers
Raadslid

Ronald is docent consumptieve technieken (koken/serveren) bij de scholengemeenschap ‘de Rooi Pannen’ in Eindhoven (VMBO), waar hij ook voorzitter van de OR is. Hij is tevens lid van de ondersteuningsplanraad Eindhoven, en Penningmeester van de Stichting ‘Gedenkbos Asten’.

Hij is lid van de commissies ‘Ruimte’ en ‘Algemene Zaken en Control’.

Danny Danny Grein
Burgercommissielid

Danny is monteur panelenbouw bij EKB in Someren, waar hij ook lid van de OR is. EKB automatiseert het productieprocess van diverse industriƫn in Nederland.

Hij is voor de PGA actief in de commissie ‘Ruimte’ naast Ronald.

Annemie Annemie Urlings
Burgercommissielid

Annemie Urlings was tot begin 2015 actief als redacteur bij ’t Contact in Asten-Someren, en is vanuit die functie bekend met veel wat gebeurt in ons Dorp. In de loop van 2015 is ze actief geworden bij de PGA

Zij is lid van de commissie ‘Burgers’ waar ze Laurens vergezelt.

Achterban de Achterban
Fractie ondersteuner

Onze achterban vergadering vinden normaal plaats op de maandag in de week voor de commissievergaderingen. In de achterbanvergadering bespreken we de meest belangrijke onderwerpen die op de komende commissievergaderingen op de agenda staan, maar kunt U ook nieuwe zaken inbrengen. Onze achterban is daarmee een belangrijke steun voor de fractie.

Het vergaderschema vindt U op onze site.