ARIE VAN DEN BOOMEN

Zorg, Sociaal Domein, Milieu, Duurzaamheid

55 jaar, geboren in de Hemel en nog altijd woonachtig in Asten. Is getrouwd en heeft 2 kinderen. Hij werkt als leidinggevende in de jeugdzorg en de verstandelijk beperkten-zorg. Is lid van verschillende Astense verenigingen en het IVN, doet vrijwilligerswerk o.a. bij Jong Nederland en Amnesty International. Last but not least: hij is voorzitter van de PGA.

"Ik ben een echte Astenaar en draag het verenigingsleven in Asten een warm hart toe. Ik vind het belangrijk om op te komen voor mensen die het moeilijk hebben in de samenleving. Ik ben een enthousiasteling die graag alle Astenaren zou willen aanmoedigen om vrijwilligerswerk te gaan doen. het is erg leuk en in het maatschappelijk belang van ons allemaal!

Het is daarnaast hard nodig dat we meer oog hebben voor het milieu waarin we leven. Denk hierbij aan de verplichting om fijnstof, fosfaat en andere schadelijke elementen terug te dringen en geen enkele uitbreiding op dit gebied toe te staan! Maar mensen moeten zich ervan bewust worden dat niet alles zomaar goed geregeld wordt. Of dat verandering zomaar komt aangewaaid. Daar moet je SAMEN iets voor doen!"

Facebook: https://www.facebook.com/arie.vandenboomen.3